При отриманні товару, будь ласка, перевірте його комплектність і зовнішній вигляд. Претензії до коректності комплектації замовлення і зовнішнього вигляду товару приймаються тільки в присутності кур'єра перевізника.
У разі, якщо придбаний товар був пошкоджений при пересиланні або його зовнішній вигляд викликає у Вас сумніви, Ви в праві відмовитися від оплати і запросити повторну відправку. Будь ласка, повідомте про це повернення за номером телефону відділу продажу: +38 067 520-95-65.
Повернення товару неналежної якості
Покупець має право повернути товар неналежної якості протягом усього гарантійного терміну, встановленого для даного товару . Початком гарантійного терміну є дата продажу товару, яка вказана у товарній накладній (чеку).
Для здійснення повернення повідомте за номером телефону відділу продажу: +3-067-520-95-65, або на електронну пошту [email protected]
При зверненні потрібно вказати:
• причину повернення(якщо потрібно додати фото товару);
• повну вартість товару;
• номер замовлення;
• банківські реквізити (для повернення грошових коштів).
Надішліть посилку з товаром, що повертається, за реквізитами, які Вам повідомить співробітник відділу продажу.
Повернення грошових коштів здійснюється банківським переказом на картковий рахунок фізичної особи.
Для отримання коштів, будь ласка вкажіть реквізити:
• назва банку;
• МФО банку;
• ПІБ одержувача коштів;
• код отримувача коштів (ЄДРПОУ банку або ІПН одержувача);
• розрахунковий рахунок одержувача (банку);
• призначення платежу (повинно містити номер карткового рахунку та ПІБ одержувача).
Повернення / обмін справного товару
Повернення товарів, придбаних на сайті www.havit.ua здійснюється згідно зі статтею №9 Закону України «Про захист прав споживачів». Покупець має право повернути або обміняти справний товар належної якості протягом 14 календарний днів з дня здійснення покупки при дотриманні наступних умов:
• збереження працездатності товару;
• збереження товарного вигляду товару і упаковки;
• збереження усіх аксесуарів, компонентів і документації, що входять до складу товару;
• відсутність ознак використання товару;
• відсутність механічних пошкоджень / деформацій товару, в тому числі, слідів температурної деформації;
• наявність документа, що підтверджує факт купівлі товару (розрахункова квитанція, касовий чек, товарний чек, експрес-накладна)
Повернення грошових коштів здійснюється банківським переказом на картковий рахунок фізичної особи.
Обмеження гарантії
Товар неналежної якості не підлягає гарантійному обслуговуванню в наступних випадках:
• після закінчення терміну гарантії;
• при наявності механічних пошкоджень / деформацій, в тому числі, температурної деформації;
• при наявності ознак розбирання товару або втручання у його конструкцію;
• при використанні товару в умовах, що не відповідають правилам експлуатації, описаних в інструкції до товару.
• не збережена фірмова упаковка
• відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару (розрахункова квитанція, касовий чек, товарний чек, експрес-накладна)